Category: Tech News

BSA: χωρίς άδεια το 61% του εγκατεστημένου λογισμικού στην Ελλάδα

Για τη μείωση του κινδύνου των κυβερνοεπιθέσεων και την προαγωγή του τελικού αποτελέσματος, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να εξαλείψουν το μη αδειοδοτημένο λογισμικό που βρίσκεται εγκατεστημένο στα δίκτυά τους και να εισάγουν σύστημα Διαχείρισης Πόρων Λογισμικού (Software Asset Management), σύμφωνα με την Παγκόσμια Έρευνα Λογισμικού της BSA | The Software Alliance.

Η έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι στην Ελλάδα, το 61% του λογισμικού που βρίσκεται εγκατεστημένο σε υπολογιστές δεν ήταν νομίμως αδειοδοτημένο, το οποίο είναι το υψηλότερο ποσοστό στη Δυτική Ευρώπη, ενώ είναι υψηλότερο ακόμη και από το μέσο όρο στο σύνολο της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Αυτό αντιπροσωπεύει μια μείωση κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με την προηγούμενη έρευνα της BSA που δημοσιεύτηκε το 2016. Η εμπορική αξία του μη αδειοδοτημένου λογισμικού που βρίσκεται εγκατεστημένο στην Ελλάδα βρέθηκε να ανέρχεται στο ποσό των 173.000.000 δολαρίων ΗΠΑ.

Σύμφωνα με την έρευνα, η μείωση του ποσοστού της πειρατείας λογισμικού οφείλεται στις συγκροτημένες ενέργειες προς επιβολή του νόμου τόσο εκ μέρους της BSA όσο και των κρατικών οργάνων και είναι αποτέλεσμα της αύξησης της Διαχείρισης Πόρων Λογισμικού εκ μέρους των επιχειρήσεων (Software Asset Management), την αύξηση της χρήσης συνδρομητικού λογισμικού και στην περιορισμένη οικονομική ανάκαμψη.

Σε όλο τον κόσμο, οι επιχειρήσεις κάνουν χρήση λογισμικού προκειμένου να βελτιώσουν τον τρόπο που δραστηριοποιούνται επιχειρηματικά, να αυξήσουν τα κέρδη τους, να προσεγγίσουν νέες αγορές και να κερδίσουν ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Ωστόσο, όπως αναφέρουν οι CIOs και όπως επιβεβαιώνεται από την ανάλυση της έρευνας που πραγματοποιήθηκε, εάν το λογισμικό είναι μη αδειοδοτημένο, οι επιχειρήσεις διατρέχουν ένα σημαντικό κίνδυνο να αντιμετωπίσουν συχνά-σοβαρές απειλές κατά της ασφάλειας. Στην πραγματικότητα, οι CIOs παρατήρησαν ότι η κλοπή προσωπικών και εταιρικών δεδομένων είναι το πρωταρχικό μέλημά τους αναφορικά με το κακόβουλο λογισμικό που μπορεί να συνοδεύει μη αδειοδοτημένο λογισμικό. Κατά συνέπεια, περισσότεροι από τους μισούς CIOs που συμμετείχαν στην έρευνα ανέφεραν τους κινδύνους κυβερνοασφάλειας ως τον νούμερο ένα λόγο για τον οποίο πρέπει να αποφεύγεται το μη αδειοδοτημένο λογισμικό (54 %), με δεύτερο λόγο τον μικρότερο κίνδυνο που διατρέχουν λόγω νομικών ζητημάτων (43 %).

Για καλύτερη κατανόηση των συνεπειών της χρήσης μη αδειοδοτημένου λογισμικού, η BSA δημοσίευσε την Παγκόσμια Έρευνα Λογισμικού 2018: Διαχείριση Λογισμικού: Επιτακτική Ανάγκη Ασφάλειας, Επαγγελματική Ευκαιρία. Η έρευνα ποσοτικοποιεί την ένταση και την αξία του μη αδειοδοτημένου λογισμικού που βρίσκεται εγκατεστημένο σε προσωπικούς υπολογιστές σε περισσότερες από 110 χώρες και περιοχές και περιλαμβάνει σχεδόν 23.000 απαντήσεις από καταναλωτές, εργαζόμενους και CIOs.

«Οργανισμοί σε όλο τον κόσμο χάνουν τα οικονομικά οφέλη και τα πλεονεκτήματα ασφαλείας που παρέχει το λογισμικό του οποίου γίνεται σωστή διαχείριση», δηλώνει η Victoria Espinel, Πρόεδρος και Διευθύνουσα Σύμβουλος της BSA | The Software Alliance. «Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να καθιερώσουν προγράμματα Διαχείρισης Πόρων Λογισμικού για να αξιολογούν και να διαχειρίζονται το λογισμικό στα δίκτυά τους. Αυτό, με τη σειρά του, βοηθάει τις επιχειρήσεις να μειώσουν τον κίνδυνο απειλητικών κυβερνοεπιθέσεων και βοηθάει στην αύξηση των εσόδων τους»

Σύμφωνα με τα κυριότερα ευρήματα της έρευνας:

  • Η χρήση μη αδειοδοτημένου λογισμικού, αν και ελαφρώς μειωμένη, είναι ακόμη ευρέως διαδεδομένη. Το μη αδειοδοτημένο λογισμικό εξακολουθεί να χρησιμοποιείται σε όλο τον κόσμο σε ανησυχητικά επίπεδα, με ποσοστό 37 % να αφορά λογισμικό εγκατεστημένο σε προσωπικούς η/υ – σημειώνεται πτώση μόνο δύο μονάδων από το 2016.
  • Οι CIOs αναφέρουν ότι το μη αδειοδοτημένο λογισμικό είναι όλο και περισσότερο επικίνδυνο και ακριβό. Το κακόβουλο λογισμικό που προέρχεται από μη αδειοδοτημένο λογισμικό κοστίζει στις εταιρείες παγκοσμίως σχεδόν 359 δισεκατομμύρια δολάρια το χρόνο.
  • Η όλο και μεγαλύτερη συμμόρφωση προς το αδειοδοτημένο λογισμικό αναδεικνύεται σήμερα σε οικονομικό παράγοντα και ταυτόχρονα σε επιτακτική ανάγκη ασφάλειας. Όταν οι εταιρείες κάνουν πρακτικά βήματα προς την ενίσχυση της διαχείρισης του λογισμικού τους, μπορούν να αυξήσουν τα κέρδη τους έως και σε ποσοστό 11 %.
  • Οι επιχειρήσεις σήμερα μπορούν να κάνουν ουσιαστικά βήματα για να βελτιώσουν τη διαχείριση του λογισμικού τους. Έρευνες δείχνουν ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να πετύχουν εξοικονόμηση μέχρι και 30 % στα ετήσια έξοδα λογισμικού εφαρμόζοντας ένα δυναμικό πρόγραμμα Διαχείρισης Πόρων Λογισμικού και βελτιστοποίησης της αδειοδότησης λογισμικού.

Μέσω της σε βάθος ανάλυσης, η έρευνα δείχνει ότι οι εταιρείες μπορούν να εφαρμόσουν ισχυρά μέτρα, συμπεριλαμβανομένων των προγραμμάτων Διαχείρισης Πόρων Λογισμικού προκειμένου να βελτιώσουν τον τρόπο που διαχειρίζονται το λογισμικό, και ως εκ τούτου να αυξήσουν τα κέρδη, να μειώσουν τους κινδύνους ασφαλείας και να αυξήσουν τις ευκαιρίες.

Πηγή: http://www.cnn.gr

/ In / By prootos / Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο BSA: χωρίς άδεια το 61% του εγκατεστημένου λογισμικού στην Ελλάδα

UniSystems και Hewlett Packard Enterprise παρουσίασαν τη νέα λύση ανάδειξης πολιτισμού, CultureMapp

Η UniSystems και η Hewlett Packard Enterprise Ελλάδας και Κύπρου παρουσίασαν την Τετάρτη 20 Ιουνίου την ολοκληρωμένη λύση ανάδειξης πολιτισμού CultureMapp, η οποία μέσω εξειδικευμένης εφαρμογής και τεχνολογίας beacon της Aruba Hewlett Packard Enterprise Company  προσφέρει ψηφιακή εμπειρία χρήσης και πολλαπλές δυνατότητες διαχείρισης του κοινού στους πολιτιστικούς οργανισμούς.

Η λύση CultureMapp, σχεδιασμένη για χρήση από κινητές συσκευές, αποτελεί κάτι περισσότερο από μία εφαρμογή καθώς εμπλουτίζει την εμπειρία του επισκέπτη και ταυτόχρονα βελτιστοποιεί τις ροές κοινού ενισχύοντας σημαντικά τις υπηρεσίες του φορέα που τη χρησιμοποιεί.

Αξιοποιώντας τις δυνατότητες της λύσης CultureMapp, ο φορέας  μπορεί να παρέχει σειρά υπηρεσιών διαμορφωμένων αποκλειστικά για το κοινό του, όπως ειδικές θεματικές διαδρομές ή βέλτιστες διαδρομές βάσει των απαιτήσεων των επισκεπτών, προβολή των έργων του με καθοδήγηση στο χώρο, ενημερώσεις για εκδηλώσεις, αγορά εισιτηρίων, ειδοποιήσεις και ανάπτυξη δράσεων gamification, στις οποίες μπορεί εύκολα να έχει πρόσβαση από το κινητό ή το tablet. Επιπλέον, ο φορέας έχει τη δυνατότητα να μάθει για τη συμπεριφορά του κοινού μέσα στο χώρο, τις επιλογές του, το χρόνο που διαθέτει στην επίσκεψη του ή και τις προτιμήσεις του σε εκδηλώσεις μέσω της στατιστικής ανάλυσης της πλατφόρμας.

Για την ανάπτυξη της λύσης αξιοποιήθηκε η τεχνολογία beacon της Aruba HPE για ακριβή προσδιορισμό της θέσης του χρήστη σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους και η πλατφόρμα Meridian της Aruba HPE για διαχείριση της πληροφορίας, ενώ οι υπηρεσίες που έχουν σχεδιαστεί από τον φορέα φθάνουν στο επισκέπτη μέσω εφαρμογής που αναπτύχθηκε από τη Mobile 72, εταιρεία με μεγάλη  εμπειρία στην υλοποίηση έργων που εστιάζουν στη βελτίωση της εμπειρίας του κοινού. Η λύση ολοκληρώνεται με υπηρεσίες  μελέτης χώρου, σχεδιασμού διαδρομών, εμπλουτισμού περιεχομένου, μετάπτωσης δεδομένων και ολοκλήρωσης με τρίτα συστήματα, εγκατάστασης, εκπαίδευσης και υποστήριξης της λύσης από την εξειδικευμένη ομάδα της UniSystems.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης της λύσης και προκειμένου να αναπτυχθεί ρεαλιστική εμπειρία χρήσης, δημιουργήθηκε pop-up έκθεση με τίτλο «Εφαρμογές Τέχνης» με έργα από την ιδιωτική συλλογή τέχνης του Ομίλου Quest, η οποία λειτούργησε ως γέφυρα μεταξύ τέχνης και πληροφορικής.

Η εκδήλωση πλαισιώθηκε από τους χαιρετισμούς του κ. Γιάννη Λουμάκη, Διευθύνοντα Συμβούλου της UniSystems και κ. Μιχάλη Κασιμιώτη, Managing Director της Hewlett Packard Enterprise, οι οποίοι επεσήμαναν την υπεροχή της τεχνολογίας που διακρίνει τη νέα λύση CultureMapp και επιτυγχάνει μοναδική εμπειρία για τον επισκέπτη, καλύπτοντας παράλληλα όλο το εύρος των απαιτήσεων για αποτελεσματική και εύκολη διαχείριση του περιεχομένου ενός φορέα πολιτισμού.

Συγκεκριμένα, ο κ. Γιάννης Λουμάκης δήλωσε: «Είναι στη φύση της πληροφορικής και του πολιτισμού να εξελίσσονται αενάως προκειμένου να εξυπηρετούν τις ανάγκες των ανθρώπων διαμορφώνοντας την καθημερινότητά τους. Σήμερα, που οι καιροί επιτάσσουν προσωποποιημένη εμπειρία χρήσης και σύγχρονες μεθόδους διαχείρισης των επισκεπτών, από κοινού με το μακροχρόνιο συνεργάτη μας Hewlett Packard Enterprise, καταφέραμε να παρουσιάσουμε τη σχέση αλληλεπίδρασης μεταξύ πληροφορικής και πολιτισμού, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ενίσχυσης του ενός προς όφελος του άλλου.»

Εν συνεχεία, ο κ. Μιχάλης Κασιμιώτης  δήλωσε: «Όταν ο πολιτισμός εμπνέει την Τεχνολογία και η Τεχνολογία με τη σειρά της υπηρετεί τον πολιτισμό, δεν μπορούμε παρά να αισθανόμαστε περήφανοι για το αποτέλεσμα. Ειδικά όταν αυτό γεννιέται στην πατρίδα μας, τη χώρα με την τόσο καθοριστική συμβολή στον Παγκόσμιο Πολιτισμό διαχρονικά. Μέσα από τη μακροχρόνια συνεργασία τους η Hewlett Packard Enterprise Ελλάδας & Κύπρου και η UniSystems πρωτοπορούν και προσφέρουν στους λάτρεις του πολιτισμού μια μοναδική ψηφιακή πλατφόρμα διαδραστικής εμπειρίας. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα εντάσσεται πλέον στο διεθνές οικοσύστημα συνεργατικών λύσεων της HPE στο χώρο των Έξυπνων Υποδομών και είμαι σίγουρος ότι θα κατακτήσει σύντομα τον θαυμασμό όλων μας».

Πηγή: http://www.cnn.gr

/ In / By prootos / Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο UniSystems και Hewlett Packard Enterprise παρουσίασαν τη νέα λύση ανάδειξης πολιτισμού, CultureMapp

Εκμεταλλευτείτε διαδίκτυο και social media για να κατακτήσετε την παγκόσμια αγορά

Επιχειρώντας στον δρόμο του διαδικτύου και αξιοποιώντας τις τεράστιες δυνατότητες των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, οι Έλληνες παραγωγοί/επιχειρηματίες, μπορούν να πετύχουν… θαύματα, πολλαπλασιάζοντας τις πωλήσεις τους «αρκεί να γίνουν μέρος της διαδικτυωμένης κοινωνίας, να αλληλεπιδρούν και να δια…δρουν μαζί της επί ίσοις όροις και κυρίως, με αυστηρό επαγγελματισμό και ακούγοντας προσεκτικά τους εν δυνάμει καταναλωτές τους», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της Exoha Solutions, Χάρης Σπυρόπουλος, εξωτερικός συνεργάτης του Perrotis College, στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης.

Τα τελευταία χρόνια οι πωλήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο έχουν αυξηθεί δραματικά και οι Έλληνες παραγωγοί και επιχειρηματίες, προκειμένου να «βγουν από την απομόνωση και να έχουν ευκαιρίες για επιτυχή διείσδυση στην παγκόσμια αγορά, πρέπει να εξετάσουν τη δυνατότητα να επεκτείνουν τη δραστηριότητά τους μέσω του Διαδικτύου και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, με σοβαρές επενδύσεις στο Μάρκετινγκ, καθώς ναι, να αποτινάξουν την αντίληψη ότι θα πετύχουν εύκολη καθιέρωση του εμπορικού τους σήματος, απλά και μόνο με την υψηλή ποιότητα του προϊόντος, όσο μοναδικό και να είναι, και την τοποθέτηση του σε καταστήματα και αλυσίδες του εξωτερικού».

Όπως εξήγησε ο ίδιος, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, αυτή η παραδοσιακή αντίληψη, που ακόμη και εν έτει 2018 έχουν πολλοί Έλληνες παραγωγοί και επιχειρηματίες «σημαίνει δυσκολία πρόσβασης, καθώς δεν έχουν συνεχή πληροφόρηση από τους καταναλωτές ή τα στελέχη με τα οποία συνεργάζονται και, εξαρτώνται διαρκώς από τον διανομέα που έχουν επιλέξει προκειμένου να τους παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες για βελτίωση του προϊόντος τους και πρέπει να επενδύσουν πολύ περισσότερο, κυρίως σε χρήμα, από τη στιγμή που θα έχουν εισέλθει στο κατάστημα, σε πρόσθετες προωθητικές ενέργειες, ώστε να περάσουν το μήνυμά τους στον τελικό καταναλωτή».

Ο κ. Σπυρόπουλος επεσήμανε ότι «το υψηλό επίπεδο ποιότητας που παρέχουν οι Έλληνες παραγωγοί είναι απλά η αναγκαία αφετηρία, προορισμός η ικανοποίηση του καταναλωτή και -όπου είναι δυνατόν- η ενεργή συμμετοχή του στην επιτυχία του προϊόντος μέσω ενεργοποίησης του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Όσο και αν οι παραδοσιακές κινήσεις βοηθούν, όπως η παροχή συνταγών και ορισμένες προσφορές, είναι απολύτως αναγκαίο να καταβάλλουμε σοβαρή προσπάθεια να κατανοήσουμε σε βάθος την κουλτούρα των καταναλωτών και να εντάξουμε αρμονικά το προϊόν μας στην καθημερινότητα τους».

Οι αγορές που στοχεύει ο Έλληνας παραγωγός & επιχειρηματίας, σύμφωνα με τον κ. Σπυρόπουλο, «δεν μπορούν να είναι εξορισμού τα πολύ μεγάλα σούπερ μάρκετ και έτσι πηγαίνει κατά ανάγκη σε μικρά ντελικατέσεν, που όμως συχνά δημιουργούν επιπρόσθετο κόστος για τον καταναλωτή και έτσι αποτρέπουν τις μεγάλες πωλήσεις σε βάθος χρόνου». Διευκρίνισε ότι εάν «πρόκειται ένας καταναλωτής να βρει το προϊόν ενός Έλληνα παραγωγού/επιχειρηματία σε ένα ντελικατέσεν μόνο σε μια περιοχή του Λονδίνου, αυτό αυτόματα συνάδει σε επιπρόσθετο κόστος τέσσερις με έξι λίρες στα μεταφορικά του, συμπεριλαμβανομένης της πολύωρης μετάβασής του που για τον ίδιο σημαίνει και χάσιμο πολύτιμου χρόνου. Γίνεται αμέσως αντιληπτό ότι η όλη διαδικασία δεν ευνοεί τον Έλληνα παραγωγό και επιχειρηματία, όσο ξεχωριστό, ευεργετικό ή καινοτόμο και μοναδικό είναι το προϊόν τους».

Επιπλέον, όπως ο ίδιος πρόσθεσε, μπορεί το ντελικατέσεν που πουλά το προϊόν να μην είναι εγκατεστημένο σε περιοχή όπου είναι συγκεντρωμένοι οι εν δυνάμει πελάτες ενός επιχειρηματία. «Χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο επιχειρηματίας μπορεί να εντοπίσει όχι μόνο τις περιοχές σε μια χώρα, αλλά και τις οδούς, όπου συγκεντρώνονται οι εν δυνάμει πελάτες του, βάσει των ενδιαφερόντων τους», υπογράμμισε.

Στο πλαίσιο αυτό, τόνισε ότι ο Έλληνας παραγωγός/επιχειρηματίας πρέπει να ξεκαθαρίσει μια και καλή ότι «αλλιώς προσεγγίζουμε μια αναδυόμενη αγορά όπως η Κίνα που έχει δικά της site, κουλτούρα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαφορετικά την Ιαπωνία και αλλιώς την Αμερική και τη Δυτική Ευρώπη». Τόνισε δε, ότι «όσο μικρές ή φτωχές και αν ακούγονται κάποιες χώρες ή περιοχές τους, υπάρχει πάντα μια αγορά που είναι πολλαπλάσια της ελληνικής. Για παράδειγμα, στην Αίγυπτο, το 20% τον πολιτών έχει αγοραστική δύναμη  πάνω από 20.000 δολάρια, ποσοστό που όμως αντιστοιχεί σε 8 εκατ. ανθρώπους, δηλαδή σε πολύ μεγαλύτερο πλούτο από αυτόν που έχουμε εδώ εμείς, ύστερα από οκτώ χρόνια οικονομικής κρίσης».

Σύμφωνα με τον ίδιο, πολλά Brands σε παγκόσμια κλίμακα, επιτυγχάνουν διεθνώς, στρεφόμενα απευθείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δημιουργώντας ένα δικό τους κοινό, αφού «η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μας επιτρέπει να στοχεύουμε απευθείας στον καταναλωτή». Κατά τον ίδιο, αξιοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο ίδιος ο παραγωγός χειρίζεται απευθείας το προϊόν του, επιβλέποντας ο ίδιος όλη τη διαδικασία, από την αρχή, μέχρι την τελική παράδοσή του. Μάλιστα, ο ίδιος προέτρεψε τους Έλληνες παραγωγούς και επιχειρηματίες, να απευθύνονται σε ειδικά Logistic center στο εξωτερικό, που ήδη τυγχάνουν ευρείας αποδοχής και εμπιστοσύνης στους καταναλωτές που θέλουν να προσεγγίσουν, ή ακόμη και σε μεγαλύτερα καταστήματα, διασφαλίζοντας έτσι αυτόματα την αξιοπιστία του προϊόντος και της συναλλαγής.

«Προσεγγίζω ακριβώς το κοινό που με ενδιαφέρει, βάσει εισοδήματος, ηλικίας και κατοικίας. Δημιουργώ μια βάση που μπορούν να δουν το προϊόν μου. Μιλώ με τους σωστούς ανθρώπους, τους bloggers, για να δημοσιεύσουν την ιστορία μου για το προϊόν που παράγω. Φροντίζω ποιότητα, συνέπεια και επαγγελματισμό να μην δεχθούν καμία έκπτωση εκ μέρους μου. Διατηρώ επαφή με τον καταναλωτή μου, τον ακούω προσεκτικά, ανταποκρίνομαι άμεσα στα αιτήματα και χρησιμοποιώ όποια παράπονά του για να βελτιώσω τις επιχειρηματικές μου διαδικασίες. Απευθύνομαι εγώ σε αυτόν, μόνο όταν έχω κάτι πραγματικά να του πω», επισήμανε.

Άλλωστε, δεν είναι καθόλου τυχαίο που γνωστές μηχανές αναζήτησης ήδη προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την απίστευτη δυναμική του διαδικτύου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, προσφέροντας παράλληλα όσο το δυνατόν καλύτερη ανταπόδοση. Σημαντικά δημοφιλείς ιστοσελίδες, βασίζονται πάνω στις απόψεις και τη γνώση των επισκεπτών τους. Η μεγάλη επισκεψιμότητα οδηγεί σε ακόμα μεγαλύτερη συλλογή πληροφοριών  και ιδεών, από τους ίδιους τους χρήστες προς τους επόμενους. Υπάρχουν δε και επιχειρήσεις, που έρχονται σε άμεση επικοινωνία με τους πελάτες τους και τους αφήνουν να επιλέξουν ποια θα είναι τα πρότζεκτ που θα χορηγήσουν. Υπενθυμίζεται επίσης ένα πρότζεκτ που είχε οργανώσει η NASA το 2000. Δημιουργώντας το Clickworkers, μια σελίδα όπου οι επισκέπτες της μπορούσαν να ενημερωθούν για το πώς θα ξεχωρίζουν τους κρατήρες του Άρη, ο αμερικανικός οργανισμός ζήτησε τη βοήθεια κάθε εθελοντή, ώστε να χαρτογραφηθεί η επιφάνεια του πλανήτη. Η ιδέα του αμερικανικού οργανισμού στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία. Η συμμετοχή, παρ’ όλο που δεν υπήρχε κανένα οικονομικό κίνητρο, ήταν εντυπωσιακή. Πάνω από εκατό χιλιάδες άτομα βοήθησαν στη χαρτογράφηση του Άρη και το έκαναν με εξαιρετική ακρίβεια. Υπολογίζεται δε, πως η μεγάλη συμμετοχή, οδήγησε σε αποτελέσματα που ακόμα και η καλύτερη γεωλογική ομάδα θα δυσκολευόταν να δώσει.

Απαντώντας σε ερώτηση σχετικά με το εάν οι Έλληνες μπορούν να αξιοποιήσουν τη δυναμική των μέσω κοινωνικής δικτύωσης, ο κ. Σπυρόπουλος τόνισε ότι «το 90% των ανθρώπων νομίζει ότι μπορεί να το κάνει και το 10% μπορεί πραγματικά να το κάνει. Το πρόβλημα είναι ότι το 90% νομίζει ότι ανήκει στο 10%. Δεν μπορεί να αλλάξει τίποτα, εάν δεν συνειδητοποιήσουμε ότι είναι μια μακρά διαδικασία, δεν μπορεί να γίνει από τη μία ημέρα στην άλλη. Πρέπει να την προσεγγίσουμε από την αρχή, να είμαστε επαγγελματίες και να συνειδητοποιήσουμε ότι είναι μια σημαντική επένδυση σε χρόνο και κόστος. Πραγματικά, είναι απαραίτητοι οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι και απαιτούνται χρήματα και χρόνος για να χτιστεί σχέση εμπιστοσύνης με τους εν δυνάμει καταναλωτές».

Συνέχισε λέγοντας, ότι η διαδικασία πρέπει να είναι προδιαγεγραμμένη και σχεδιασμένη από την «πρώτη επαφή με το Brand μας, μέχρι τον τρόπο που θα το παραλάβει ο καταναλωτής, θα το αποσυσκευάσει και θα χρησιμοποιήσει ακόμη και τη συσκευασία που θα τοποθετηθεί το προϊόν. Όλο αυτό πρέπει να είναι λυμένο, ο ανταγωνισμός είναι παγκόσμιος και πρέπει να συνειδητοποιήσουμε όλοι μας ότι όλοι απευθύνονται στην ίδια, παγκόσμια αγορά. Τίποτα δεν θα περπατήσει μόνο του εάν δεν μείνουμε πιστοί στη διαδικασία. Απαιτείται υπομονή, συνέπεια, επαγγελματισμός και επένδυση».

Πάντως, όπως σημείωσε ο κ. Σπυρόπουλος, ο Έλληνας επιχειρηματίας δεν υστερεί, «υστερούν δραματικά οι δομές του κράτους και μερικές αντιλήψεις, όταν θεωρούμε ότι κάτι είναι εύκολο ενώ δεν είναι και δεν είμαστε πραγματικά προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουμε τον ανταγωνισμό. Δεν υπάρχουν μαγικές συνταγές επιτυχίας, ούτε εύκολα και πιασάρικα συνθήματα και ατάκες, για την οποιαδήποτε επιτυχία πρέπει από πίσω να υπάρχει πολύ μελέτη, δουλειά και γνώση. Χωρίς αυτά και ένα ελάχιστο κεφάλαιο, αλλά και περισσή δουλειά, κανείς δεν θα βρει το δρόμο της επιτυχίας».

Μεταξύ άλλων βέβαια, ο κ. Σπυρόπουλος τόνισε ότι «συνήθως οι Έλληνες κολλάνε στις κακές διαδικασίες και διεργασίες που οι ίδιοι βάζουν μεταξύ τους. Έτσι, ενώ έχουν την ιδέα και είναι ευρηματικοί δεν πετυχαίνουν στην παγκόσμια αγορά, γιατί δεν προχωρούν στην πράξη. Θέλετε πελάτες, στοχεύστε σε αυτούς που έχουν αγοραστική δύναμη και αξιοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα τους βρείτε. Πρέπει να ξέρετε ακριβώς τι ζητάτε και να το βρείτε. Μόνο όσοι δεν αρνούνται την αλλαγή προχωρούν».

Υπογραμμίζεται ότι τα τελευταία χρόνια η Αμερικανική Γεωργική Σχολή, μέσω του Perrotis College, αλλά και άλλων τμημάτων «κάνει μια τρομερή προσπάθεια να αναπτύξει καινοτομίες στη γεωργία και σε άλλους τομείς και ακόμη περισσότερο να συγκεράσει τη γεωργία με τεχνολογίες αιχμής σε διάφορα πεδία» με αξιοσημείωτη επιτυχία. Τονίζεται ότι τη θέση του για την αξιοποίηση των μέσω κοινωνικής δικτύωσης από τους Έλληνες παραγωγούς/επιχειρηματίες, ανέπτυξε ο κ. Σπυρόπουλος στο 1ο Διεθνές Συνέδριο για την Ελιά, που πραγματοποιήθηκε στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή Θεσσαλονίκης.

Πηγή: http://www.cnn.gr

/ In / By prootos / Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκμεταλλευτείτε διαδίκτυο και social media για να κατακτήσετε την παγκόσμια αγορά

Τι είναι το blockchain και γιατί είναι τόσο σημαντικό

Η ξέφρενη πορεία του Bitcoin αλλά και των υπόλοιπων «κρυπτονομισμάτων» όπως το Ethereum αποτελούν θέμα συζήτησης στους οικονομικούς κύκλους σε ολόκληρο τον κόσμο.

Η τεχνολογία που χρησιμοποιεί το Bitcoin ονομάζεται blockchain και μπορεί πολλοί να είναι εκείνοι που συγχέουν το Bitcoin με το blockchain, όμως, πρόκειται για δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Και το πιο σημαντικό είναι πως μπορεί κανείς να μην γνωρίζει το μέλλον του Bitcoin και των υπόλοιπων κρυπτονομισμάτων, όμως, σχεδόν άπαντες οι αναλυτές εκτιμούν πως το blockchain θα φέρει δραστικές αλλαγές σε πολλούς κλάδους της οικονομίας, συμπεριλαμβανομένου και του χρηματοπιστωτικού.

Πως λειτουργεί

Το blockchain είναι ουσιαστικά μία σειρά καταχωρίσεων που αφορούν συναλλαγές, σε ένα δημόσιο κατάστιχο (ledger). Κάθε καινούρια ομάδα καταχωρήσεων -ένα «block»- συνδέεται με τα προηγούμενα, δημιουργώντας μία «αλυσίδα» καταχωρίσεων, δηλαδή ένα «blockchain».

Τα blocks αυτά συνδέονται μονοσήμαντα μεταξύ τους. Προκύπτουν δε μέσα από μια διαδικασία που ονομάζουμε «proof of work», κατά την οποία επιτυγχάνεται η αλγοριθμική επίλυση ενός «δύσκολου» υπολογιστικού προβλήματος. Κατ’ αυτό τον τρόπο, το blockchain λειτουργεί ως ένα αποκεντρωμένο (decentralized) λογιστικό καθολικό, το οποίο είναι κοινό για όλους τους συμμετέχοντες, μιας και όλοι οι εμπλεκόμενοι αποθηκεύουν ένα αντίγραφό του· κάτι που εξασφαλίζει την ασφάλεια και η διαφάνεια των συναλλαγών. Η ειδοποιός διαφορά -αναφορικά με την προστασία- προκύπτει από το γεγονός ότι δεν είναι πλέον απαραίτητη η ύπαρξη μιας ενδιάμεσης «έμπιστης» αρχής (πχ. μιας τράπεζας), ενώ η εμπιστοσύνη των συναλλασσομένων μερών βασίζεται σε αλγοριθμική επιβεβαίωση.

Οφέλη

Η δημόσια πρόσβαση στο blockchain διευκολύνει το διαφάνεια στις συναλλαγές και τη διάχυση της πληροφορίας. Στο ίδιο πλαίσιο, διευκολύνεται η ελεγκτική διαδικασία με την εξάλειψη κάθε ενδεχομένου παραβάσεων, ακριβώς εξαιτίας της δημόσιας φύσης των δεδομένων. Ταυτόχρονα, εκλείπει και η ανάγκη για ενδιάμεσα μέρη που αυξάνουν τα κόστη, αφού όλες οι πληροφορίες που αφορούν στη συναλλαγή βρίσκονται κρυπτογραφημένες μέσα στο blockchain. Έτσι, για παράδειγμα οι τράπεζες μπορούν να εξοικονομήσουν αρκετά δισεκατομμύρια κάθε χρόνο με την ελαχιστοποίηση του χρόνου διακανονισμού αλλά και την κατάργηση μίας σειράς διαδικασιών που κοστίζουν σε χρόνο και χρήμα.

Από εκεί και πέρα, υπάρχουν μία σειρά από υπηρεσίες και λύσεις στον χρηματοπιστωτικό κλάδο που θα μπορούν να γίνουν καλύτερες, πιο ασφαλείς και να απαιτούν λιγότερο χρόνο υλοποίησης με τη χρήση του blockchain. Όπως υπάρχουν και αρκετές ακόμη ιδέες που θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν τη συγκεκριμένη τεχνολογία και να δημιουργήσουν πολλά νέα προϊόντα και λύσεις για τον χρηματοπιστωτικό κλάδο.

Πηγή: http://www.cnn.gr

/ In / By prootos / Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τι είναι το blockchain και γιατί είναι τόσο σημαντικό

Χρήση του iPhone και ως… κλειδί σπιτιού!

Η Apple πιθανώς αναβαθμίσει την χρήση του τσιπ NFC στο νέο λογισμικό iOS 12, που θα παρουσιαστεί την επόμενη εβδομάδα στο Διεθνές Συνέδριο Προγραμματιστών (Worldwide Developers Conference ή WWDC). Η αναβάθμιση αυτή θα επιτρέπει την χρήση του iPhone για λειτουργίες πέρα από το ApplePay, όπως η πρόσβαση σε δωμάτια ξενοδοχείου και η μετακίνηση με μέσα μαζικής μεταφοράς.

Οι ανέπαφες συναλλαγές ξεκίνησαν με το iPhone 6 και το προηγούμενο λογισμικό iOS 11 το οποίο επιτρέπει περιορισμένες δυνατότητες σκαναρίσματος. Μέχρι στιγμής το κύριο μειονέκτημα του τρόπου με τον οποίο μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει το iPhone σε λειτουργίες σκαναρίσματος  αποτελεί το γεγονός ότι μια τέτοια λειτουργία απαιτεί ξεκλείδωμα του τηλεφώνου και άνοιγμα του συγκεκριμένου app.

Δεδομένου ότι ο σκοπός της λειτουργίας είναι η ευκολότερη εξυπηρέτηση, το λογισμικό αυτό φαίνεται να μην έχει πετύχει τον στόχο του καθώς προκειμένου να γίνουν όλες αυτές οι ενέργειες ο χρήστης έχει χάσει σημαντικό χρόνο.

Σύμφωνα με δημοσίευση στο The Information, το νέο λογισμικό υπόσχεται να λύσει τις δυσκολίες που μέχρι τώρα παρουσιάζει η χρήση αυτής της λειτουργίας, καθώς θα λειτουργεί παρόμοια με το ApplePay που δεν απαιτεί παρά να ακουμπήσεις το δάχτυλό σου πάνω στη συσκευή.

Η Apple φαίνεται να δοκιμάζει την χρήση iPhone ως κλειδιά για πρόσβαση σε χώρους και συνεργάζεται με την HID Global προκειμένου να εφαρμόσει τέτοιες λειτουργίες στο campus της. Το άρθρο γράφει ακόμα ότι οι υπάλληλοι της Apple χρησιμοποιούν ήδη τα κινητά τους προκειμένου να μπαίνουν σε κτήρια.

Η χρήση του ειδικού αυτού τσιπ ώστε να μετατρέπει κανείς το iPhone του σε κλειδί πρόσβασης υπόσχεται επίσης αυξημένη ασφάλεια καθώς μπορεί να χρησιμοποιήσει τον ασφαλή θύλακα του iPhone για την αποθήκευση ευαίσθητων πληροφοριών των χρηστών.

Τέλος η Apple πιθανώς συνεργάζεται με την Cubic, μία εταιρεία που παρέχει κάρτες επιβίβασης σε ΜΜΜ, προκειμένου να αντικαταστήσει τις κάρτες αυτές με την νέα της τεχνολογία.

Σε περίπτωση που η Apple πράγματι εισάγει την τεχνολογία αυτή, θα εξυπηρετήσει σημαντικά τους χρήστες που θα χρειάζεται να κουβαλάνε πολύ λιγότερα αντικείμενα από εδώ και στο εξής.

/ In / By prootos / Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Χρήση του iPhone και ως… κλειδί σπιτιού!

Πέθανε ο συνιδρυτής του Atari & πρωτοπόρος του gaming, Ted Dabney (video)

Εφυγε σε ηλικία 81 ετών ο συνιδρυτής του Atari και ουσιαστικά ο άνθρωπος που θεμελίωσε τη βιομηχανία του gaming, Ted Dabney.

Tην είδηση του θανάτου του ανακοίνωσε με ανάρτηση του στο Facebook ο ιστορικός Leonard Herman.

Ο Dabney διαγνώστηκε με καρκίνο του οισοφάγου το 2017 ωστόσο επέλεξε να μην ακολουθήσει θεραπευτική αγωγή.

Ο Dabney συνίδρυσε το 1971 τον προκάτοχό του Atari, το Syzygy με τον Nolan Bushnell και οι δυό τους δημιούργησαν το πρώτο εμπορικά διαθέσιμο video arcade στον κόσμο, το εμβληματικό Computer Space.

Εμπνευσμένοι από τους υπολογιστές που είχαν δει στο Stanford Artificial Intelligence Laboratory, το ντουέτο έκανε επανάσταση φέρνοντας το παιχνίδι στη μικρή οθόνη.

Ένα χρόνο μετά έφεραν στην αγορά το βιντεοπαιχνίδι Pong που πέρασε στην ιστορία πουλώντας εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως προτού καν καθιερωθεί η βιομηχανία του gaming και των παιχνιδιών κονσόλας.

Ο Dabney αποσύρθηκε από την εταιρία, μετά από μια διαφωνία με τον Busnhell.

Ο γεννημένος στο Σαν Φρανσίσκο το 1937 και πρώην βετεράνος των αμερικανικών ενόπλων δυνάμεων ο Dabney εργάστηκε ως ηλεκτρολόγος για την Bank of America και μετά την αποχώρηση του από την εταιρία αποσύρθηκε από τη βιομηχανία του gaming.

/ In / By prootos / Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πέθανε ο συνιδρυτής του Atari & πρωτοπόρος του gaming, Ted Dabney (video)

Το Twitter παίρνει μέτρα ενάντια στα «τρολ»

Το Twitter ανακοίνωσε ότι λαμβάνει πρόσθετα μέτρα εναντίον των «τρολ» που διαστρεβλώνουν το δημόσιο διάλογο στην πλατφόρμα του, κάνοντας πλέον τις αναρτήσεις τους λιγότερο ορατές και πιο δύσκολα προσβάσιμες.

Εδώ και μερικά χρόνια, το μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το οποίο ιδρύθηκε το 2006 και έγινε δημοφιλές χάρη στην ελευθεροστομία που επέτρεψε, προσπαθεί να αντιμετωπίσει τα φαινόμενα των προβληματικών χρηστών που κάνουν συνεχώς επιθετικές αναρτήσεις κατά τρίτων, καθώς φοβάται ότι έτσι χάνει «πελάτες».

Η εταιρεία έκανε γνωστό δια του διευθύνοντος συμβούλου της Τζακ Ντόρσι ότι πλέον θα αναζητά «σήματα συμπεριφοράς» με στόχο «να βελτιώσει την υγεία» των συζητήσεων μεταξύ των χρηστών της.

«Οι άνθρωποι που συμβάλλουν στον υγιή διάλογο, θα είναι πλέον πιο ορατοί στις συζητήσεις και στην αναζήτηση» δήλωσε. Οι λογαριασμοί που επιδεικνύουν ύποπτες συμπεριφορές, θα είναι πια «λιγότερο ορατοί» στην πλατφόρμα του Twitter, σύμφωνα με το BBC και το πρακτορείο Ρόιτερς.

Σύμφωνα με το Twitter, η πλειονότητα των παραπόνων από τους χρήστες του αφορούν λιγότερο από το 1% του συνολικού αριθμού των λογαριασμών του, που αποτελούν τα «μαύρα πρόβατά» του. Σύμφωνα με το δίκτυο, «αυτοί οι λογαριασμοί έχουν δυσανάλογα μεγάλη – και αρνητική- επίπτωση στην εμπειρία των ανθρώπων στο Twitter».

Παραδείγματα ύποπτης συμπεριφοράς θα θεωρούνται οι λογαριασμοί που δεν επιβεβαιώνουν τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έδωσαν αρχικά, ο χρήστης που χρησιμοποιεί πολλούς λογαριασμούς ταυτόχρονα, ο χρήστης που κατ’ επανάληψη στέλνει μηνύματα (tweets) σε ανθρώπους που δεν είναι «ακόλουθός» τους και όσοι χρήστες παίρνουν μέρος σε συντονισμένες επιθέσεις εναντίον άλλου χρήστη.

Το δίκτυο διευκρίνισε ότι «επειδή συνήθως αυτό το περιεχόμενο δεν παραβιάζει τις πολιτικές μας, θα παραμείνει στο Twitter, αλλά θα είναι διαθέσιμο μόνο αν κανείς κάνει κλικ στο ‘περισσότερες απαντήσεις’ ή αν επιλέξει κανείς να δει τα πάντα στην αναζήτησή του».

Ήδη το νέο σύστημα έχει δοκιμασθεί και έχει οδηγήσει σε λιγότερες αναφορές παραπόνων από τους «υγιείς» χρήστες (μείωση 4% έως 8%).

Ο Ντόρσι δήλωσε ότι οι 336 εκατομμύρια μηνιαίοι ενεργοί χρήστες του Twitter θα πρέπει να περιμένουν και άλλες αλλαγές τους επόμενους μήνες, καθώς η εταιρεία αναζητά τρόπους για να κάνει πιο πολιτισμένο το διάλογο στην πλατφόρμα της.

Πηγή: http://www.cnn.gr

/ In / By prootos / Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το Twitter παίρνει μέτρα ενάντια στα «τρολ»

Έρχεται το ρωσικό… Amazon

Η μεγαλύτερη ρωσική τράπεζα Sberbank και ο όμιλος Yandex που διαχειρίζεται μεταξύ άλλων μια από τις μεγαλύτερες μηχανές αναζήτησης στο διαδίκτυο, υπέγραψαν συμφωνία για τη δημιουργία ενός ιστότοπου ηλεκτρονικού λιανικού εμπορίου στα πρότυπα του Αmazon.

«Η συμφωνία αυτή είναι πολύ σημαντική για τη ρωσικήαγορά, και για μας και για την εταιρεία Yandex. Εργασθήκαμε για να καταλήξουμε στη συμφωνία αυτή τον τελευταίο χρόνο» δήλωσε ο διοικητής της Sberbank Γκέρμαν Γρεφ.

Ο ίδιος επεσήμανε ότι η Yandex Market η αξία της οποίας υπολογίζεται στα 30 δισεκατομμύρια ρούβλια (περίπου 400 εκατομμύρια ευρώ), θα λάβει επιπλέον 30 δισεκατομμύρια ρούβλια από την Sberbank. Το ποσό αυτό θα διατεθεί για να δημιουργηθεί ένας αξιόπιστος ρωσικός ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου, δήλωσε ο Γκρέφ.

Ο διοικητής της Sberbank, είπε χαρακτηριστικά ότι «θέλουμε να οικοδομήσουμε στην βάση της Yandex Market, τον ρωσικό Amazon, και ελπίζω πως θα τα καταφέρουμε».

Πηγή: http://www.cnn.gr

/ In / By prootos / Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Έρχεται το ρωσικό… Amazon

Έτσι θα ξεχωρίζετε τα fake news στο Facebook

Τα κόκκινα προειδοποιητικά σημαιάκια, που ενημέρωναν ότι το περιεχόμενο μιας ανάρτησης στο Facebook πιθανώς να μην αληθεύει, δεν έπεισαν τους χρήστες. Δεν αποκλείεται, μάλιστα, να λειτούργησαν αντίστροφα, εξάπτοντας τη φαντασία των χρηστών και κάνοντάς τους να τις αναπαράγουν ακόμη περισσότερο.

Έτσι, ο κολοσσός κοινωνικής δικτύωσης αποφάσισε να αλλάξει… ρότα και να ακολουθήσει μια διαφορετική πρακτική. Και ποια είναι αυτή; Θα εμφανίζει τα fake news με μικρότερη γραμματοσειρά από τις υπόλοιπες αναρτήσεις, με την ελπίδα ότι θα διαφεύγουν της προσοχής των χρηστών.

Όπως αναφέρει το TechCrunch, αυτό θα συμβαίνει μόλις το Facebook διασταυρώσει ότι πρόκειται για ψευδή είδηση.

Την ίδια ώρα, η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει να αναπτύσσει έναν μηχανισμό, που θα μπορεί να εντοπίζει τις ψευδείς αναρτήσεις ενώ παράλληλα θα μπορεί να «προβλέπει» τα γεγονότα που πιθανώς να δίνουν τροφή στη δημιουργία τέτοιων ειδήσεων.

Τα fake news θα εμφανίζονται όπως φαίνεται αριστερά, ενώ οι υπόλοιπες αναρτήσεις όπως φαίνεται δεξιά 

Το ίδιο το Facebook ισχυρίζεται ότι με αυτόν τον τρόπο πιθανώς να καταφέρει να μειώσει την εξάπλωση των ψευδών ειδήσεων κατά 80%.

Παρόλα αυτά, ειδικοί από όλο τον κόσμο εμφανίζονται επιφυλακτικοί

Ισχυρίζονται, ωστόσο, ότι η τελευταία ιδέα πιθανώς να είναι καλύτερη από την προηγούμενη. «Έρευνες αναφέρουν ότι η έντονη γλώσσα ή η οπτικοποίηση (όπως μια κόκκινη σημαία) μπορεί να φέρουν τα αντίστροφα αποτελέσματα και να ενισχύουν ακόμη περισσότερα τις πεποιθήσεις ενός ανθρώπου» είχε γράψει τότε σε ανάρτησή του ο Τζεφ Σμιθ, ειδικός σε θέματα σχεδιασμού κοινωνικών δικτύων.

Οι αλλαγές αυτές έρχονται μετά και την κατάθεση του Μαρκ Ζάκερμπεργκ στο Κογκρέσο, όταν εκλήθη από τους νομοθέτες να απαντήσει σε ερωτήματα για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

 

/ In / By prootos / Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Έτσι θα ξεχωρίζετε τα fake news στο Facebook

Στην Πάτρα το 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Τεχνητής Νοημοσύνης

Από τις 9 έως τις 15 Ιουλίου θα πραγματοποιηθεί, στην Πάτρα, το 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Τεχνητής Νοημοσύνης, το οποίο συνδιοργανώνεται από το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Πατρών και την Ελληνική Εταιρεία Τεχνητής Νοημοσύνης.

Το Πανελλήνιο Συνέδριο Τεχνητής Νοημοσύνης έχει ξεκινήσει από το 2000 και επαναλαμβάνεται κάθε δύο χρόνια.

Συγκεντρώνει επιστήμονες και ερευνητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό με σημαντικό έργο στον χώρο της τεχνητής νοημοσύνης. Αναδεικνύει τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο και τις επερχόμενες τάσεις που εφαρμόζονται στην καθημερινότητά μας με όλο και με ταχύτερους ρυθμούς.

Αναλυτικές πληροφορίες για το συνέδριο υπάρχουν στη διεύθυνση: http://setn2018.upatras.gr

/ In / By prootos / Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Στην Πάτρα το 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο Τεχνητής Νοημοσύνης