Πρόκειται για μια σύγχρονη ηλεκτρονική πλατφόρμα εξυπηρέτησης του πολίτη, στην εποχή της κυριαρχίας του διαδικτύου και των φορητών συσκευών. Μέσω αυτής της εύχρηστης εφαρμογής, κάθε δημότης ή κάτοικος μπορεί εύκολα και γρήγορα να δηλώσει μία βλάβη που αφορά σε θέματα αρμοδιότητας του Δήμου.
Σε κάθε σύγχρονη πόλη που ξέρει να σέβεται τον πολίτη η καθημερινότητα και οι παρεχόμενες υπηρεσίες, αποτελούν πρώτιστο μέλημα της δημοτικής αρχής, ενώ ο βαθμός που επιτυγχάνεται αυτό, αποτελεί και δείκτη πολιτισμού για την ίδια την πόλη και τον Δήμο.
Μία πολύ απλή εφαρμογή την οποία έχουν εγκαταστήσει δεκάδες Δήμοι σε όλη τη χώρα μέσα από διαθέσιμα προγράμματα χρηματοδότησης, είναι η υπηρεσία “Fix my City”.
Μέσω αυτής της εφαρμογής οι κάτοικοι του Δήμου και οι απλοί επισκέπτες μπορούν ανά πάσα στιγμή να ενημερώσουν τις υπηρεσίες για οποιοδήποτε πρόβλημα διαπιστώσουν και χρήζει άμεσης αποκατάστασης. Μπορούν για παράδειγμα να δηλώσουν βλάβες σε δίκτυα, λακκούβες που συναντούν στο δρόμο, χαλασμένες λάμπες, σπασμένους κάδους, πεταμένα απορρίμματα και μπάζα, σπασμένα πεζοδρόμια, σπασμένα όργανα σε παιδικές χαρές, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα και οτιδήποτε άλλο υποπέσει στην αντίληψή τους άμεσα και αποτελεσματικά.
Με τον τρόπο αυτό και οι πολίτες αποφεύγουν την συνήθως πολύωρη αναμονή στο ακουστικό, αλλά και ο Δήμος ενημερώνεται άμεσα και ξεκινά τη διαχείριση του προβλήματος. Μάλιστα μέσα από τη συγκεκριμένη εφαρμογή ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει την πορεία εξέλιξης της καταγγελίας του ή του αιτήματός του και να ενημερωθεί για την επιτυχή έκβαση.
Πως λειτουργεί
Τι κάνει ο πολίτης;
Κατεβάζει την εφαρμογή στο κινητό ή τον υπολογιστή του, φωτογραφίζει το σημείο που υπάρχει το πρόβλημα και καταχωρεί τη φωτογραφία κάνοντας μία μικρή περιγραφή. Σε περίπτωση που δεν έχει τη δυνατότητα φωτογράφισης που συνήθως γίνεται μέσω οποιουδήποτε κινητού νέας τεχνολογίας, περιγράφει το πρόβλημα και πηγαίνοντας στο χάρτη του Δήμου τοποθετεί το ‘στίγμα’ στο σημείο ενδιαφέροντος, σέρνοντάς το. Αφού υποβάλει το αίτημα δέχεται ηλεκτρονική απάντηση από το σύστημα ότι αυτό έχει παραλειφθεί και ταυτόχρονα αποδίδεται αριθμός πρωτοκόλλου.
Από εκεί και πέρα οι υπηρεσίες του Δήμου παραλαμβάνουν το αίτημα, το κατηγοριοποιούν και το προωθούν αρμοδίως προς επίλυση, αφού πρώτα επικοινωνήσουν με τον πολίτη τηλεφωνικά να τον ευχαριστήσουν και να επιβεβαιώσουν το αίτημά του.
Fix My School
Μία δεύτερη ‘έξυπνη’ ψηφιακή εφαρμογή την οποία λειτουργούν με εξαιρετική επιτυχία, εδώ και αρκετά χρόνια μάλιστα, κάποιοι άλλοι Δήμοι της χώρας, είναι η Fix My School. Μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής γίνεται αποτελεσματικότερη διαχείριση των σχολικών μονάδων του Δήμου και δίνονται άμεσες λύσεις. Υφίσταται ψηφιακή αποτύπωση όλων των σχολικών κτιρίων και ηλεκτρονική καταγραφή βλαβών, ελλείψεων και αναγκών των κτιρίων και μέσω του συγκεκριμένου συστήματος ο Διευθυντής / Υπεύθυνος του εκάστοτε σχολείου έχει τη δυνατότητα αναφοράς μίας βλάβης αλλά και εισαγωγής μιας παραγγελίας σύμφωνα με τις ανάγκες, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να παρακολουθεί την πορεία της σε πραγματικό χρόνο.
Τόσο απλά, τόσο ‘έξυπνα’, τόσο γρήγορα!
Στις εκλογές του Μαΐου ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ και κάνουμε τον Ασπρόπυργο την πιο “έξυπνη πόλη”!